لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

این کمپانی خودروسازی کره ای در دهه 60 میلادی توسط فردی به نام چونگ جو یونگ تاسیس شد . این کمپانی نخستین شرکت خودروسازی کره ای است که توانست با پشت سر گذاشتن مشکلاتی که بر سر راه این کمپانی بود به موفقیت های چشم گیری دست یابد.این کمپانی توانسته با طی کردن پله های رشد و ترقی وارد بازار خودروی اروپا و آمریکا شود ، کارخانه اصلی هیوندای در شهر اولسان کره جنوبی می باشد.

خرید لوازم یدکی هیوندای توسان 2009


ظرفیت تولید این کمپانی 1.6 میلیون دستگاه خودرو در سال می باشد و به عنوان چهارمین خودرو ساز بزرگ جهان شناخته می شود . هیوندای اکنون در 193 کشور جهان حضور پررنگی دارد و در سر تا سر جهان بیش از 5000 نمایندگی دارد.

تولیدات این کمپانی در کشور ما نیز علاقه مندان زیادی پیدا کرده است.خودروهای تولیدی این کمپانی به علت طراحی زیبا و داشتن آپشن های متنوع ، مورد اقبال قرار گرفته است . خودروهای هیوندای خودروهایی وارداتی هستند که لوازم یدکی آن ها نیز وارداتی است.

اسپیریاب سایت اینترنتی معتبری می باشد که در زمینه عرضه قطعات و لوازم یدکی خودرو فعالیت می کند ، این سایت متخصص ، لوازم یدکی هیوندای توسان 2009 را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در اختیار خریدارن قرار می دهد.

برای خرید قطعات خودروی هیوندای خود وارد صفحه اصلی این سایت شوید و با ثبت درخواست خود به صورت اینترنتی و یا تلفنی در اسرع وقت سفارش خود را در آدرس مورد نظرتان تحویل بگیرید.


منبع : لوازم یدکی هیوندای توسان 2009

  • ۹۷/۰۸/۰۹
  • spare yab

لوازم یدکی

هیوندای

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی