لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

لیست محصولات خودرو در لینک مقابل : لوازم یدکی هیوندای ، بنز ، بی ام و ، کیا ، پژو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید : 02133993477----02133980358

قیمت لوازم یدکی بی ام و x3 در سایت اسپیریاب موجود می باشد لذا برای خرید وارد سایت شده ومشاهده کنید و لذت ببرید.

در سال ۲۰۱۵ ب‌ام‌و با ۲٬۲۷۹٬۵۰۳ دستگاه وسیلهٔ نقلیه دوازهمین تولید کننده بزرگ خودرو در جهان بود .بی ام و x3  یک خودری شاسی بلند است که در سال 2003 به بازار عرضه گشت . ابعاد بزرگتری نسبت به مدلهای قبل دارد ،از جمله آپشنهای آن می توان به سیستم گرمایش وسرمایش ؛سیستم رهیاب ماهواره ای و دوربین 360 درجه سیستم پارک خودرو اشاره کرد. شرکت ب‌اِم‌وِ در سال ۱۹۱۶ توسط فرانتس یوزف پوپ تأسیس شد. این شرکت مالک شرکت‌های رولز-رویس موتور کارز و مینی است.

بی ام و ایکس 3  به سرعت میان مردم جای باز کرد و به فروش خوبی دست پیدا کرد. بی او و ایکس3 به عنوان یک شاسی بلند متوسط شناخته می ‏شود درحالی که قابلیت آفرود بالایی ندارد ولی از نظر فنی، قادر است شما را راضی نگه دارد

سایت اسپیر یاب برای فراهم کردن لوازم یدکی این خودرو از دو امکان خود که عبارتند از کارشناسانبازرگانی مجرب و با تجربه در زمینه تامین قطعات از مبادی صحیح و قابل اعتماد و مورد تائید شرکت سازنده و همچنین کارشناسان کنترل کیفیت متناسب با نوع ماشین شما بهره می برد . بر همین اساس به شما سفارش می کنیم که حتما از این سایت دیدن کنید.

قیمت لوازم یدکی بی ام و x3در فروشگاه های عرضه قطعات و لوازم یدکی به فروش می رسد اما آیا می توان به تمامی این فروشگاه ها اطمینان کرد .

یک سایت اینترنتی بسیار معتبر و متخصص در زمینه خودرو و قطعات خودرو ، سایت اینترنتی اسپیریاب می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اسپیریاب و انتخاب مدل خودروی خود و همچنین انتخاب قطعه خودرو ، خرید خود را انجام دهید ، بدون اینکه نیاز باشد از منزل خارج شوید می توانید لذت خریدی مطمعن و آسان را تجربه کنید . تخصص این سایت فروش لوازم یدکی خودو و... می باشد که می تواند به شما راهنمایی های مناسبی در این زمینه بدهد.

ما درکنارتان هستیم تا شما به راحتی بتوانید لوازم مصرفی و قطعات خودرو خودتان را به راحتی تهیه کنید.

http://www.spareyab.com/

  • ۹۸/۰۲/۱۰
  • spare yab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی