لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

لوازم بنز کلاسیک

لیست محصولات خودرو در لینک مقابل : لوازم یدکی هیوندای ، بنز ، بی ام و ، کیا ، پژو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید : 02133993477----02133980358

لوازم بنز کلاسیک

لوازم بنز کلاسیک در سایت اسپیریاب ارائه شده است . برای مشاهده این لیست و قیمت لوازم موجود به صفحه اصلی سایت مراجعه فرمایید .

مرسدس بنز دبلیو۱۱۴خودرویی است که در سال‌های ۱۹۶۸ تا ۱۹۷۶در آفریقای جنوبی، آلمان، ونزوئلا و آرژانتین تولید شده‌است. طول آن در حالت طبیعی ۱۸۴٫۲۵ اینچ (۴٬۶۸۰ میلیمتر) و عرض آن در حالت طبیعی ۶۹٫۷۵ اینچ (۱٬۷۷۲ میلیمتر) است. بنزدر شهر زیندل فینگن در اشتوتگارت کشور آلمان قرار دارد . این کمپانی بوسیله کارل بنز بنیان نهاده شد ، این کمپانی جزء شناخته شده ترین کمپانی های ساخت ، طراحی و تولید خودروهای لوکس و سوپر لوکس در دنیا می باشد . 19096برای بنز سال تاریخ سازی شد. بنز گرچه شهرت و اعتبار خوبی داشت، اما به شدت از سوی رقبایی که هر روز تعدادشان بیشتر می‌شد، تحت فشار بود و رفته رفته به این نتیجه می‌رسید، که تنها شهرتش برای تضمین فروش، کافی نیست. همزمان دیگر رقبای بنز به قدرت تبلیغاتی مسابقات اتوموبیلرانی پی برده بودند و با شرکت در این مسابقات، سهم بنز از بازار را تهدید می‌کردند. بنز در چند مسابقه شرکت کرده بود، اما مایل نبود از این جریان پیروی کند و ترجیح می‌داد، تا همچنان ماشین‌های ارزان‌قیمت بسازد.

لوازم این بنز کلاسیک زیبای قدیمی در سایت اسپیر یاب موجود می باشد ، و شما کافی است با اطمینان خرید خود را انجام دهید.

برای مشاهده لوازم بنز کلاسیک و خرید وارد صفحه اصلی سایت اسپیریاب شوید و قطعاتی را که قصد خرید آنها را دارید انتخاب کنید و مراحل خرید را تکمیل کنید تا در اسرع وقت به دست شما برسد .

اسپیریاب لوازم یدکی انواع خودرو سازان را با کیفیت عالی و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .

یک سایت اینترنتی بسیار معتبر و متخصص در زمینه خودرو و قطعات خودرو ، سایت اینترنتی اسپیریاب می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اسپیریاب و انتخاب مدل خودروی خود و همچنین انتخاب قطعه خودرو ، خرید خود را انجام دهید ، بدون اینکه نیاز باشد از منزل خارج شوید می توانید لذت خریدی مطمعن و آسان را تجربه کنید . تخصص این سایت فروش لوازم یدکی خودو و... می باشد که می تواند به شما راهنمایی های مناسبی در این زمینه بدهد.

ما درکنارتان هستیم تا شما به راحتی بتوانید لوازم مصرفی و قطعات خودرو خودتان را به راحتی تهیه کنید.

http://www.spareyab.com/

  • ۹۸/۰۲/۱۰
  • spare yab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی