لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

رادیاتور بی ام و x3

لیست محصولات خودرو در لینک مقابل : لوازم یدکی هیوندای ، بنز ، بی ام و ، کیا ، پژو

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید : 02133993477----02133980358

رادیاتور بی ام و x3

رادیاتور بی ام و x3 یک خوردو شاسی بلند شیک در سایت اسپیر یاب موجود می باشد برای خرید وارد سایت شده و خرید را انجام دهید.

نسل سوم بی‌ام‌و X3، در ظاهر فرق چندانی با نسل قبل خود ندارد، اما این ماشین، آپشنهای بسیاری، مثل پنل فرمان دیجیتالی، در قالب آپشن ارائه می‌دهد. بی ام‌و X3 xDrive30i سال ۲۰۱۸، مدل پایه X3 خواهد بود که با یک پیشرانه‌ی چهار سیلندر خطی توروبو شارژ دو لیتری، با توان خروجی ۲۴۸ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متر عرضه می‌شود. بر اساس گفته تیم مهندسی بی‌ام‌و، این مدل در زمان ۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مدل ۲۰۱۸ بی‌ام‌و X3 در سه نسخه‌ی xLine، Luxury Design و M Sport Design عرضه می‌شود. مدل M40i پس از مدل پایه قرار دارد که با قیمتی معادل ۵۵ هزار و ۲۹۵ دلار در دسترس خواهد بود. این مدل در زمان ۴.۶ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت می‌رسد.تمامی این خودروهای زیبا و لوکس دارای قطعات و لوازم یدکی می باشند ، که این قطعات خودروهای لوکس را به حرکت در می آورند . پس رسیدگی به موقع به این قطعات از ضروریات نگهداری از این خودروهاست .

رادیاتور بی ام و x3در سایت اسپیر یاب موجود می باشد.جهت خرید وارد سایت شده و با انتخاب قطعه خرید خود را کامل کنید ، تا از مشتریان سایت شوید. و با اطمینا در اسرع وقت رادیاتور را در هر نقطعه تحویل بگیرید.

نسخه‌ی M40i با یک پیشرانه‌ی توربوشارژ ۶ سیلندر خطی به حجم ۳ لیتر توان خروجی ۳۵۵ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتن‌متر، به همراه جعبه دنده‌ی هشت سرعته خودکار، عرضه می‌شود

یک سایت اینترنتی بسیار معتبر و متخصص در زمینه خودرو و قطعات خودرو ، سایت اینترنتی اسپیریاب می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت اسپیریاب و انتخاب مدل خودروی خود و همچنین انتخاب قطعه خودرو ، خرید خود را انجام دهید ، بدون اینکه نیاز باشد از منزل خارج شوید می توانید لذت خریدی مطمعن و آسان را تجربه کنید . تخصص این سایت فروش لوازم یدکی خودو و... می باشد که می تواند به شما راهنمایی های مناسبی در این زمینه بدهد.

ما درکنارتان هستیم تا شما به راحتی بتوانید لوازم مصرفی و قطعات خودرو خودتان را به راحتی تهیه کنید.

http://www.spareyab.com/

  • ۹۸/۰۲/۱۰
  • spare yab

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی