لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی بی ام و

در این پست قصد داریم اطلاعاتی درباره برند بی ام و ,  لوازم یدکی بی ام و بدهیم که شاید در هیچ سایت فارسی  این اطلاعات را به صورت یکجا و گرد آوری شده پیدا نکنید .

اطلاعات کامل درباره لوازم یدکی بی ام و



سعی ما در تولید این محتوا این است که اطلاعات کاملی درباره لوازم یدکی خودرو بی ام و به کاربران سایت ارائه دهیم .

همچنین در ادامه این محتوا اطلاعات کاملی درباره برند بی ام و به بینندگان عزیز خواهیم داد .




تشخیص لوازم یدکی درست برای خودرو های بی ام و :

یکی از نکات مهمی که در هنگام خرید لوازم یدکی بی ام و باید به آن حتما دقت شود سری خودرو می باشد .

خودرو های بی ام و سری های مختلفی دارند که برای تمامی آنها معمولا لوازم یدکی مختلفی موجود می باشد .

برای مثال لوازم یدکی بی ام و سری 3 با سری های دیگر آن متفاوت است . البته ناگفته نماند که بعضی قطعات را می توان در چند سری مشخص استفاده کرد . مثلا از یک قطعه می توان هم در سری 4 بی امو استفاده نمود و هم در سری 5 اما در سری های دیگر نمی توان از آن قطعه استفاده نمود و باید قطعه مختص به آن را تهیه نمایید .

پس حتما در هنگام خرید لوازم یدکی بی ام و دقت لازم برای این نکته را به عمل آورید .


تشخیص لوازم یدکی تقلبی از لوازم یدکی اورجینال بی ام و : 

یکی از نکات بسیار بسیار مهم در هنگام خرید لوازم یدکی بی ام تشخیص اورجینال بودن یا تقلبی بودن این لوازم می باشد .

با توجه به مونتاژ لوازم یدکی اصلی بی ام و توسط برخی شرکت های سودجو و تولید قطعات بی کیفیت به خریداران تاکید می کنیم در خرید خود دقت به عمل آورند به این دلیل که با خرید قطعات یدکی بی کیفیت ممکن است در شرایط حساس این قطعات کارایی خود را از دست دهند و یا حتی خیلی زودتر از زمان خود خراب شوند و باعث از بین رفتن وقت شما شوند .

آیا علاقه مند به این هستید که لوازم یدکی خودرو بی ام و شما ماهی یک چند بار خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند ؟

حال سوال این است که چگونه می توان لوازم اصلی را از تقلبی تشخیص داد .!!

این روز ها در ایران قطعات مونتاژ شده معمولا دقیقا مانند قطعات اصلی می باشند و تشخیص آن یا به سختی است یا غیر ممکن یا حتی مشاهده شده بعضی تعمیر کاران به عنوان قطعه اورجینال به شما قطعه تقلبی می دهند تا سود بیشتری نسیب آن ها شود .

معمولا قیمت قطعات اورجینال واقعی گران تر از لوازم یدکی تقلبی می باشند که البته این فقط ملاک نیست اما در بعضی از موارد قابل تشخیص است .

یکی دیگر از این راه های تشخیص لوازم یدکی اورجینال فروشگاه هایی می باشد که هم لوازم یدکی تقلبی و ارزان خود را معرفی کرده اند و هم لوازم یدکی اورجینال بی ام و را معرفی کرده اند . به این نوع فروشگاه ها بسیار می توان اعتماد کرد به این دلیل که هم فروش قطعات ارزان و فروش قطعات اورجینال گران قیمت دارند . این راه تقریبا مطمعا ترین راه می باشد .

لازم به ذکر است شما می توانید از سایت اسپیریاب قطعات اورجینال و قطعات ارزان قیمت را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت تهیه نمایید . و همچنین از پشتیبانی کارشناسان ما برخوردار باشید .


لوازم یدکی مهم بی ام و :

جالب است بدانید که برخی از قطعات یدکی بی ام و بسیار مهم بوده و دارای اهمیت می باشد و در صورتی که به آنها توجه نکنید خودرو شما دارای عملکرد عالی خود نمی باشد . حال در ادامه این قطعات را به ترتیب توضیح خواهیم داد :

- لنت ترمز بی ام و :

در بعضی موارد اتفاق می افتد که خودرو در برخی شرایط سخت مثلا مناطق کوهستانی که فشار زیادی به لنت وارد می شود ، عمل ترمز درخودرو به درستی انجام نمی شود . در این شرایط به ترمز فشار زیادی وارد می شود . لنت ها و دیسک ترمز به شدت داغ می شوند و اجزای ترمز قابلیت جذب حرارت و ایجاد اصطکاک را از دست داده و انجام عمل ترمز با اختلال مواجه می شود .

در صورت درست کار نکردن این قطعه ترمز خودرو به درستی عمل نمی کند و ممکن است حوادث جبران ناپذیری رخ دهد پس حتما این قطعه یدکی بی ام و  را در زمان لازم تعویض نمایید .

همچنین جهت مشاهده ی اطلاعات کامل درباره این قطعه به لینک مقابل مراجعه نمایید :  لنت ترمز بی ام و

- بخار گیر بنزین بی ام و :

در صورت استفاده نکردن از این قطعه در خودرو بخار و گاز های سمی بنزین به بیرون از خودرو راه پیدا می کنند و علاوه بر آلوده کردن محیط زیست باعث انفجار های کوچک می شود , این انفجار از بنزین های به جا مانده که در هوا پخش شده می باشد .

حتما از سالم عملکردن و زمان تعویض این قطعه مطمعا شوید تا مشکلاتی را برای شما ایجاد نکند .

اطلاعات کامل درباره این قطعه یدکی بی ام و در لینک مقابل : بخار گیر بنزین بی ام و


- اکتان یا مکمل سوخت ( بنزین ) بی ام و :

کمل سوخت برای افزایش راندمان احتراق به باک اضاف می شوند. در اصل چون موتورهای احتراق داخل خودرو در سوزاندن کامل سوخت، توانایی کافی ندارند، به همین دلیل از خود رسوبات به جا می گذارند.در نتیجه برای افزایش کیفیت احتراق سوخت و با توجه به دیگر مزایایی که دارند، شرکتهای خودروسازی مکمل های سوخت مختلفی را توصیه می کنند .

حال در صورت نیاز به اطلاعات کامل و خریداری اکتان یا مکمل سوخت بی ام و و افزایش کیفیت کارکرد موتور خودرو می توانید به لینک مقابل بروید : مکمل سوخت بی ام و


برند بی ام و به سرعت درحال پیشرفت و نوآوری در ساخت خودرو با تکنولوژی بالا می باشد .

ویدئویی جالب از یکی از خودرو های جدید بی ام و :


تاریخچه برند بی ام و : 

شرکت بی ام و تاریخچه 100 ساله بسیار درخشانی در تولید خودرو ها از خودرو های کلاسیک تا خودرو های مدرن و با امکانات ویژه دارد . که در ادامه بیشتر درباره آن خواهیم گفت .

بی ام و یک برند آلمانی است که این کلمه مخفف شده صنایع موتوریِ بایرن می باشد .

این شرکت در سال 1916 تاسیس شد و فعالیت خود را شروع کرد که در سال 2016 صد ساله شد .

جالب است بدانید که این شرکت اویل تاسیس خود موتور های هواپیما های جنگی تولید می کرده است و بعد از پایان جنگ جهانی شروع به تولید موتور سیکلت کرده است و در سال 1928 شروع به تولید خودرو کرده است .

این برند  موفق شد در زمان بسیار کوتاهی در اکثر کشور ها و همچنین کشور ها مدرن مانند آمریکا و کشور های اروپایی جا باز کند و بسیار مشهور شود .

نشان بی ام و از پره های در حال چرخش هواپیما طرح گرفته شده و ساخته شده است که به شکل مقابل می باشد :
لوگو بی ام و - آیکون بی ام و


در سال 1927 نخستین خودرو توسط شرکت بی ام و تولید شد .

این برند تنها برای یک شخص یا یک خانواده نیست بله دارای سهام عمومی می باشد و افراد مختلفی دارای سهام بی ام و می باشند .


منبع : لوازم یدکی و قطعات بی ام و

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی