لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

لوازم یدکی بنز

لوازم یدکی بنز

اطلاعات کامل درباره لوازم یدکی بنز در ادامه ی مطلب


برای ورود به صفحه ی اصلی و پیدا کردن محصول مورد نظر خود بر روی اسپیریاب کلیک کنید .

همچنین شما می توانید با کارشناسان ما جهت پشتیبانی های  لازمه از طریق تماس تلفنی ارتباط برقرار نمایید : 02166519258-09215788012

در ادامه محتوای بسیار عالی و کارآمد برای بینندگان عزیز آماده کرده ایم که در هیچ سایت دیگری آن را مشاهده نخواهید کرد .

دسترسی آسان و خرید لوازم یدکی بنز

برای پیدا کردن راحت تر قطعات مورد نظر خود در سایت می توانید از طریق بالای صفحه ی سایت بر روی گزینه ی ذره بین کلیک کنید و نام قطعه ی مورد نظر خود را جستجو کنید تا سریعا آن را پیدا کنید . همچنین از طریق فرمی که در صفحه ی اصلی قرار داده شده است می توانید برند و مدل خودرو خود را مشخص نمایید و به راحتی فقط محصولات آن مدل را در سایت مشاهده نمایید .

یکی دیگر از راه های آسان برای دسترسی راحت به قطعات لوازم یدکی مورد نیاز خود استفاده از دسته بندی سایت از طریق منوی بالای صفحه می باشد . قطعات خودرو ها بر اساس قطعات اصلی , لوازم داخلی , لوازم خارجی , قطعات محرکه و روغن و سیالات تقسیم بندی شده اند که می توانید بر اساس نوع خاصی از قطعه خودرو خود لیست قطعات را مشاهده کنید و لوازم یدکی مورد نیاز خود را پیدا نمایید .

شما می توانید به سادگی محصولات ما را با بهترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری نمایید و همچنین در سریع ترین زمان ممکن آن را از ما تحویل بگیرید .


تشخیص لوازم یدکی تقلبی از لوازم یدکی اورجینال بنز : 

یکی از نکات بسیار بسیار مهم در هنگام خرید لوازم یدکی خودرو بنز تشخیص اورجینال بودن یا تقلبی بودن این لوازم می باشد .

با توجه به مونتاژ لوازم یدکی اصلی توسط برخی شرکت های سودجو و تولید قطعات بی کیفیت به خریداران تاکید می کنیم در خرید خود دقت به عمل آورند به این دلیل که با خرید قطعات یدکی بی کیفیت ممکن است در شرایط حساس این قطعات کارایی خود را از دست دهند و یا حتی خیلی زودتر از زمان خود خراب شوند و باعث از بین رفتن وقت شما شوند .

آیا علاقه مند به این هستید که لوازم یدکی خودرو بنز شما ماهی یک  یا چند بار خراب شوند و نیاز به تعمیر داشته باشند ؟

حال سوال این است که چگونه می توان لوازم اصلی را از تقلبی تشخیص داد .!!

این روز ها در ایران قطعات مونتاژ شده معمولا دقیقا مانند قطعات اصلی می باشند و تشخیص آن یا به سختی است یا غیر ممکن یا حتی مشاهده شده بعضی تعمیر کاران به عنوان قطعه اورجینال به شما قطعه تقلبی می دهند تا سود بیشتری نسیب آن ها شود .

معمولا قیمت قطعات اورجینال واقعی گران تر از لوازم یدکی تقلبی می باشند که البته این فقط ملاک نیست اما در بعضی از موارد قابل تشخیص است .

یکی دیگر از این راه های تشخیص لوازم یدکی اورجینال فروشگاه هایی می باشد که هم لوازم یدکی غیر اورجینال و ارزان خود و هم لوازم یدکی اورجینال بنز را معرفی کرده اند . به این نوع فروشگاه ها بسیار می توان اعتماد کرد به این دلیل که هم فروش قطعات ارزان و فروش قطعات اورجینال گران قیمت دارند . این راه تقریبا مطمعا ترین راه می باشد .

لازم به ذکر است شما می توانید از سایت اسپیریاب قطعات اورجینال و قطعات ارزان قیمت را با بهترین کیفیت و بهترین قیمت تهیه نمایید . و همچنین از پشتیبانی کارشناسان ما برخوردار باشید .


قیمت لوازم یدکی بنز

با مراجعه به سایت ما علاوه بر بهره بردن از مناسب ترین قیمت لوازم یدکی بنز،اسپیریاب کالاهایی با کیفیت تضمین شده را در اختیار شما قرار می دهد .

همچنین با استفاده از این سایت از اتلاف زمان مشتری جلوگیری شده و لوازم یدکی خریداری شده در آدرس مورد نظر خریدار به او تحویل داده می شود .

با بهره مندی از امکانات سایت اسپیریاب از رانندگی ایمن و آسودگی خیال لذت ببرید .

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس های درج شده در انتهای صفحه با کارشناسان اسپیریاب ارتباط برقرار نمایید .


کمی بیشتر درباره برند مرسدس بنز بدانید

مرسدس بنز به عنوان یکی از شرکت های بزرگ تولید کننده خودرو در جهان شناخته می شود.

این شرکت آلمانی در تاریخ ژوئن 1926 با این عنوان تاسیس شد.فعالیت مرسدس بنز که امروزه به یکی از مشهورترین برندهای دنیا تبدیل شده است بسیار گسترده است.تولید انواع خودروها،اتوبوس،کامیون و موتورهای درون سوز و همچنین خدمات تعمیر خودرو از جمله مهم ترین فعالیت های مرسدس بنز می باشد.

در واقع مرسدس بنز سهم بسیار بزرگی در پیشرفت سیستم حمل و نقل از ابتدا تا کنون را به خود اختصاص داده است.

خودروهای بنز از جمله برندهایی هستند که جایگاه مناسبی در بازار خودرو کشور ما به خود اختصاص داده اند.

وجود تعداد زیاد این خودروهای وارداتی در جاده های کشور،نیاز به لوازم یدکی بنز را پررنگ تر می نماید.

در کنار عرضه خودرو های بنز،مراکز قابل اطمینانی نیز باید وجود داشته باشند که در شرایط ضروری،امکان خرید لوازم یدکی بنز در کمترین زمان ممکن فراهم شود.

در کنار سهولت و صرف زمان و هزینه کمتر هنگام تهیه لوازم یدکی بنز،بهره مندی از کیفیت مناسب از اهمیت بالاتری برخوردار است.

در این مطلب قصد داریم تا قدری بیشتر به این مورد پرداخته و مناسب ترین راه حل را ارائه دهیم.

لوازم یدکی بنز1

لوازم یدکی بنز با اهمیت بیشتر

قطعات بسیاری در خودرو وجود دارند که همه آن ها وظایف مهمی را بر عهده دارند.اما برخی از لوازم یدکی بنز نسبت به بقیه از اهمیت بیشتری برخوردار هستند.در بازه های زمانی مناسب باید آن ها را بررسی و در صورت نیاز تعویض نمود.

در این قسمت به برخی از لوازم یدکی بنز که اهمیت و مصرف بیشتری دارند اشاره می نماییم.

فیلتر روغن خودرو بنز : این فیلتر در مسیر ورودی روغن به موتور بنز قرار دارد و کار آن تصفیه این روغن و جلوگیری از آلوده شدن آن می باشد.فیلتر روغن از جمله مهم ترین لوازم یدکی بنز به شمار می رود و در صورت عدم عملکرد صحیح آن ذرات فلز،دود حاصل از احتراق و ذرات گرد و غبار وارد موتور شده و سبب تضعیف عملکرد آن می شود.

لنت ترمز خودرو بنز : سیستم ترمز از مهم ترین سیستم های خودرو است که نقش مهمی را در تامین ایمنی خودرو بر عهده دارد.لنت ترمز بنز از آن جهت جزء لوازم یدکی بنز پر اهمیت به شمار می رود که از اجزای این سیستم مهم می باشد.

در صورت عدم کیفیت مناسب این قطعه در خودرو بنز،اصحکاک لازم ایجاد نشده ، عمل ترمز با اختلال مواجه می شود و ممکن است سبب بروز حوادث ناگوار شود.

انواع روغن ها مانند روغن موتور،روغن ترمز،روغن گیربکس و فیلترهایی مانند فیلتر هوا،فیلتر بنزین برخی دیگر از لوازم مهم و مصرفی در خودرو بنز می باشد.

عدم عملکرد صحیح لوازم یدکی بنز موجب وارد شدن صدمات جدی به قسمت های مختلف خودرو شده و سبب کاهش کیفیت مناسب آن می شود.


منبع : لوازم یدکی بنز

  • ۹۷/۰۵/۰۹
  • spare yab

بنز

لوازم یدکی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی