لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

لوازم یدکی خودرو

خرید و فروش لوازم یدکی و قطعات خودرو

پیوندها
  • ۰
  • ۰

هیوندای یک کمپانی خودروسازی کره ای می باشد . این کمپانی را چونگ جو یونگ پایه گذاری کرد .

منبع : لوازم یدکی سانتافه 2014

خرید لوازم یدکی سانتافه 2014 با قیمت عالی

برای خرید لوازم یدکی سانتافه 2014 به سایت اسپیریاب مراجعه فرمایید .

هیوندای یک کمپانی خودروسازی کره ای می باشد . این کمپانی را چونگ جو یونگ پایه گذاری کرد .

ظرفیت تولید این کمپانی 1.6 میلیون دستگاه خودرو در سال می باشد . و به عنوان چهارمین خودرو ساز بزرگ جهان شناخته می شود . هیوندای اکنون در 193 کشور جهان حضور پررنگی دارد و در سر تا سر جهان بیش از 5000 نمایندگی دارد .

تولیدات این کمپانی در کشور ما نیز علاقه مندان زیادی پیدا کرده است ، خودروهای تولیدی این کمپانی به علت طراحی زیبا و داشتن آپشن های متنوع ، مورد اقبال قرار گرفته است . خودروهای هیوندای خودروهایی وارداتی هستند که لوازم یدکی آن ها نیز وارداتی است.

یکی از این خودروها سانتافه 2014 می باشد . این خودرو دارای موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه است ، حجم موتور این خودرو 2359 سی سی بوده و حداکثر قدرت آن 188 اسب بخار در 6300 دور در دقیقه است .

حداکثر گشتاور آن 245 نیوتن متر است ، شتاب 0 تا 100 آن 9/10 ثانیه طول می کشد و حداکثر سرعت این نوع از سانتافه 190 کیلومتر در ساعت می باشد .

مصرف سوخت ترکیبی این خودرو 1/11 لیتر در هر 100 کیلومتر است و استاندارد آلایندگی آن یورو 5 می باشد .

لوازم یدکی سانتافه 2014 وارداتی است و توسط خود کمپانی تولید می شود که این امر لزوم یافتن مرکز معتبر عرضه قطعات و لوازم یدکی خودرو را بیشتر می کند تا خریداران از کیفیت قطعه ای که خریداری می کنند مطمعن باشند و با خیال آسوده از آن قطعه استفاده کنند .

پیشنهاد ما خرید لوازم یدکی سانتافه 2014 از سایت اینترنتی اسپیریاب می باشد که در زمینه عرضه قطعات خودرو کمپانی های پورشه ، بنز ، بی ام و ، هیوندای و کیا تخصص دارد .

بیشتر بخوانید : لوازم یدکی سانتافه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی